יועצת שינה לתינוקות – מידע

השינה מושפעת ומשפיעה על תפקודנו בהיבטים רבים. בכדי להבטיח שינה בריאה ונכונה לתינוק ולהורים רכזתי עבורכם אינפורמציה ומידע אשר רכשתי גם כאמא, גם כיועצת שינה מוסמכת וגם מניסיון רב שצברתי לאורך השנים כיועצת שינה לתינוקות. אני תקווה שתמצאו פתרונות וטיפים שיסייעו בעדכם למצוא רגעי שינה קסומים. בכול שאלה, הבהרה והתלבטות תוכלו לפנות אלי דרך דף צרו קשר באתר ואשמח לסייע.

יועצת שינה

נושא השינה של תינוקכם משפיע על תחומים רבים בין אם זה בריאותו, התפתחותו, הזוגיות והשינה שלכם. רוצים לדעת כיצד לבחור יועצת שינה? מה זה בכלל יועצת שינה וכיצד היא יכולה לשנות את חייכם. במאמר הבא תוכלו לקבל את המידע אותו אתם צריכים.

שעות שינה לתינוקות

כאשר תינוק נולד, ישנם מספר שאלות נפוצות שעולות בקרב ההורים והם: כמה שעות שינה לתינוק? האם שינה על הבטן אצל תינוקות נכונה? האם הרגלי שינה אצל תינוקות חשוב? כדאי להבין כי השינה היא צורך פיזיולוגי הכרחי עבור כלל האנשים, אך עבור תינוקות שעות שינה הן קריטיות משום שהן חיוניות להתפתחות תקינה ולגדילה. תוכלו לקרוא עוד בנושא ולהרחיב את ידיעתכם.

שינה על הבטן אצל תינוקות

מבולבלים ולא יודעים האם נכון להשכיב את תינוקכם על הבטן? טיפת חלב אומרים שלא אבל הסבתא אומרת שגדלתם על הבטן. המאמר הבא מסביר בדיוק מה נכון ומתי נכון להשכיב תינוק על הבטן. מה היתרונות והחסרונות של שכיבה על הבטן ואיך תעזרו לתינוקכם להתפתח נכון.

יועצת שינה מחיר

כבר לא מסוגלים להתמודד ולעבור את הימים לאחר לילות נטולי שינה. הרמתם ידיים ואתם זקוקים ליועצת שינה, אבל מה המחיר? וכיצד אני עושה זאת נכון. המאמר הבא ייתן לכם את התשובה כיצד לבחור יועצת שינה וכמה יעלה לכם.

ייעוץ שינה לתינוקות

אתם עייפים ולילד יש בעיות שינה. זה נהדר שיש לכם את המודעות והנכונות להקנות הרגלי שינה בריאים לילדכם. עם זאת להורים רבים יש את החוסר ידע מתי הזמן הנכון לבצע את השינוי ולפנות ליועצת שינה. הסיבות הן רבות כמו תינוק לא ישן בלילה, שנת תינוק במהלך היום וכו'. אז מתי צריך לפנות ייעוץ שינה? כנסו עכשיו וקראו.

טיפים לשינה טובה בחורף

עכשיו שהחורף כאן, אתם בטח מתלבטים איך לנהוג עם תינוקכם מבחינת ביגוד, טמפרטורת החדר וכדומה. ייכנסו וקראו המלצות איך להרדים תינוק וכיצד רצוי לנהוג כאשר אתם משכיבים את תינוקכם לישון – ובנוסף כמה כללי בטיחות .

איך לגרום לתינוק לישון לילה שלם

התסכול הנורא שתינוק לא ישן לילה שלם. אתם עייפים, מתוסכלים, התפקוד במהלך היום לקוי והייאוש גדול יותר מכל. ייכנסו עכשיו למאמר וקראו איך לגרום לתינוק לישון לילה שלם. אולי תגלו כמה נקודות אור שיתנו לכם את הכוח להמשיך.

איך להרדים תינוק

קיימות שיטות רבות להרדמת תינוק. כל הורה עם סגנון ההורות שלו... המאמר הבא ייתן לכם טיפים להרגלי שינה נכונים וממש ינחה אתכם כיצד נכון לנהוג.

טיפת חלב

מי הם טיפת חלב? כיצד הם יכולים לעזור לי ולתינוק שלי? תופתעו לגלות שטיפת חלב הוא לא מרכז רק לחיסונים אלא הרבה יותר.

הורמון השינה

מהו הורמון השינה? מה תפקידו בגוף האדם? כיצד הוא משפיע על שינת תינוק ושינת מבוגר? ולמה חשוב שיופרש בגופנו באופן מאוזן? מידע אודות הורמון השינה יכול לעזור לכם את התנהלות שנתו של ילדכם. יכנסו וקראו עוד בנושא.

איך להרדים תאומים

התמודדות עם שינת תינוקות היא לא פשוטה עבור מרבית ההורים, והתמודדות זו נעשית מורכבת יותר כאשר לא מדובר על תינוק אחד, אלא על תאומים. תינוק לא ישן בלילה זה מאתגר, שני תינוקות שלא ישנים בלילה זאת הרפתקה. רוצים לקרוא עוד, יכנסו לקבל מידע נוסף

שינת תינוקות שינה טובה

להגיד "לילה טוב" ולצאת מהחדר, אפשרי? בהחלט! ייכנסו וקראו כיצד אתם יכולים לעשות זאת. שינה תינוקות שינה טובה ומאוד חשובה.

שינת תינוקות – שעון חורף ושעון קיץ

כל פעם שאנו עוברים משעון קיץ לחורף או משעון חורף לקיץ אנו מוצאים את עצמנו לעתים במשבר עם הילדים. בקיץ לא מצליחים להשכיב אותם לישון בזמן ובחורף הם נוטים להתעורר מוקדם מהרגיל. רוצים לקבל כלים כיצד לעזור לילדכם להסתגל להזזת השעון? תוכלו לקרוא על כך במאמר הבא.
דילוג לתוכן